معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

حادثه تروریستی کرمان اوج ذلت و خباثت دشمنان است

«نظری» با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 04January 2024

تقاص خون شهیدان ستانده خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود.» امام خمینی (ره)

حادثه تروریستی عصر امروز در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی که  منجر به شهادت جمع کثیری از زائران گردید ثابت کرد که سلیمانی شهید از حاج قاسم برای دشمن زبون خطرناک‌تر است و در اتحاد و انسجام جبهه مقاومت برای حذف رژیم غاصب اسرائیل تأثیرگذارتر؛ امروز زن و مرد، پیر و جوان در شرایطی که عاشقانه برای تجدید میثاق با ولایت و محور مقاومت بر مزار سرباز قاسم سلیمانی حاضر شده بودند به خاک و خون کشیده شدند و این اقدام مذبوحانه اوج ذلت و خباثت دشمن را برای جهانیان بیش از گذشته به اثبات رسانید.

بی‌شک این اقدام خباثت‌آمیز و وحشیانه از سوی سربازان ولایت و جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند و تقاص خون این شهیدان با اقتدار از دشمنان ستانده خواهد شد، که تحقق وعده الهی قریب است.

این حادثه غم‌انگیر که قلب نازنین حضرت ولیعصر (عج) را به درد آورد را به محضر رهبری عزیز انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا خصوصا مردم شریف و نجیب کرمان تسلیت عرض نموده، برای تمامی مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.

«اَلا لعنت الله علی القوم الظالمین و سیعلمن الذین ظلموا اَی مُنقلب یَنقلبون»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار