فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان: 

جنایت تروریستی روز گذشته کرمان ملت ایران را متوقف نخواهد کرد

سردار فدا با اشاره به تلاش دشمن در برابر ملت ایران، گفت: حوادثی چون جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان ملت ایران را متوقف نمیکند.
کد خبر: ۶۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 04January 2024

جنایت تروریستی روز گذشته کرمان ملت ایران را متوقف نخواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان،  سردار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت شهدای مقاومت در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند راه و رسم زندگی حاج قاسم سلیمانی باید در قالب مکتب حاج قاسم تبیین شود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم ۶۰ ویژگی داشت، افزود: این‌ویژگی‌ها همون شجاعت، ولایتمداری، اخلاص، عبادت، خستگی ناپذیری، نبوغ نظامی، بیان تاثیرگذار، رشادت و شجاعت داشت و هر کس می‌خواهد در مسیر حاج قاسم گام عواملی است که منجر به محبوبیت حاج قاسم نه تنها در زادگاهش و ایران بلکه در او را محبوب جهانیان کرد.

سردار فدا با اشاره به هجدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه، گفت: فردی مثل شهید سلیمانی با این همه ویژگیهای بزرگ تصریح می‌کند که حاضرم همه سرمایه و عمرم را بدهم و صدای احمد را بشنوم و این نشان از عظمت این فرمانده سال‌های دفاع مقدس دارد.

وی تاکید کرد: این شهدا اسوه‌های ما و ستارگان آسمان هستند که راه را نشان می‌دهند و با تمسک به این شهدا در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پابرجا می‌مانیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: حوادثی مثل حادثه تروریستی روز گذاشته ما را متوقف نخواهد کرد و ما را در مسیری که در پیش گرفته‌ایم که همان راه شهدا است پابرجا خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار