در پیام فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا آمده است؛

جنایت کرمان پیوند ملت بصیر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر می‌کند

امیر بیدادی گفت: این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.
کد خبر: ۶۴۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 04January 2024

جنایت کرمان پیوند ملت بصیر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب نزاجا امروز با صدور پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا اقدام تروریستی و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، را به شدت محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است؛

این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

چنین جنایات شرورانه‌‌ای در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر نموده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام نیروهای مسلح و همچنین آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته شده ایران اسلامی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای فراجا در هر زمان که سلسله مراتب فرماندهی صلاح بدانند آماده انتقام این حمله تروریستی را خواهند داشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ و غم انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و همجواری با سرباز قهرمان و شهید وطن و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار