در پیام فرمانده لشکرعملیاتی۹۲زرهی اهواز آمده است؛

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان است

امیر امجدیان گفت: حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی»، نشانه درماندگی، کوچکی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» هم هراس دارند.
کد خبر: ۶۴۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 04January 2024

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» فرمانده لشکرعملیاتی۹۲زرهی خوزستان امروز با صدور پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

امیر امجدیان اقدام تروریستی و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، را به شدت محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر چهره زشت و شیطان صفت دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و چهره پلید خود را نمایان تر ساخت.

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی»، نشانه درماندگی، کوچکی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» هم هراس دارند.

شهید سلیمانی نماد مقاومت بود. حمله بی رحمانه در گلزار شهدای کرمان وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام خواهد بخشید و هیچ گاه دشمنان این مرز و بوم و ایادی آنها به اهداف پلید خود نخواهند رسید.

سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکید نمود ملت ایران، ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند و تحرکات آنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس اسلام وارد کند.

با اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فراجا به رهبری مقام معظم رهبری مطمئنا انتقام این حمله وحشیانه از دشمنان شیطان صفت گرفته خواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت جنایت کوردلانه در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی تسلیت و تهنیت عرض نموده؛ برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار