شهید قدس/

شهید سلیمانی: خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم

حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس به برخی از نیرو‌های تخریب لشکرش می‌گوید: «خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم.»
کد خبر: ۶۴۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 04January 2024

شهید سلیمانی: خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، در عملیات والفجر ۱ به برخی از نیرو‌های تخریب لشکرش می‌گوید: «خدا به ما مأموریت داده شجاعانه برای نجات مستضعفین بجنگیم.»

در این سخنرانی که ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۲ در اردوگاه لشکر ۴۱ ثارالله انجام شده، از زبان قاسم سلیمانی می‌شنویم: «برادران! ما یک مأموریت داریم که خداوند به ما واگذار کرده و کسی هم در آن دخالت ندارد. خدا به ما مأموریت داده که در راهش بجنگیم، برای نجات مستضعفین بجنگیم.»

سردار سلیمانی ادامه می‌دهد: «خدا به ما توصیه کرده که شجاعانه بجنگیم، خون بدهیم و کشته شویم. توصیه کرده از کشته شدن نهراسید و وعده آخرت به ما داده است.»

فرمانده لشکر ۴۲ ثارالله ادامه می‌دهد: «ما در راه این هدف و آن خطی که خداوند برای ما ترسیم کرده، می‌جنگیم و از هیچ چیزی هم پروا نداریم.»

او در پایان می‌گوید: «ما از کشته شدن، از جانمان غبطه نمی‌خوریم، ما از بدبختی خودمان غبطه می‌خوریم. ما از اینکه خودمان در این دنیایی که در آن زنده مانده‌ایم، غبطه می‌خوریم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار