آیت‌الله مکارم شیرازی:

مسلمانان در برابر اعمال تروریستی با تکیه بر وعده الهی به پیروزی نهایی خواهند رسید

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: مردم و همۀ مسلمانان راستین، به وعدۀ حقّ الهی یقین داشته و با صبر و استقامت در برابر اعمال دشمن، به پیروزی نهایی خواهند رسید..
کد خبر: ۶۴۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 04January 2024

مسلمانان در برابر اعمال تروریستی با تکیه بر وعده الهی به پیروزی نهایی خواهند رسید

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» از مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرد. متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی شهر کرمان در مراسم پاسداشت شهید سلیمانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند، اما بدانند که این مردم و همۀ مسلمانان راستین، به وعدۀ حقّ الهی یقین داشته و با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید، إن شاء الله.

این جانب این مصیبت را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و عموم مردم شریف ایران و خصوصاً خانواده شهدا تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی رحمت واسعه برای ارواح شهدا و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین مسئلت دارم و از مسئولین و نیرو‌های امنیتی و نظامی، شناسایی عاملان و کیفر آنان را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار