حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

لزوم توجه به توده بزرگ مردم در انتخابات/ نیازمند تشکیل جبهه مردمی هستیم

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: باید به توده مردمی که پایه قدرت و نعمت خدا هستند روی بیاوریم، کسانی که دشمنان در حال جذبشان هستند، موج توده‌ای مردمی سد‌ها را شکسته و برکات زیادی دارد.
کد خبر: ۶۴۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 04January 2024

لزوم توجه به توده بزرگ مردم در انتخابات/ نیازمند تشکیل جبهه مردمی هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار «سید احمد عبودتیان» دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، اظهار داشت: حادثه تروریستی کرمان که توسط منافقین و اصحاب فتنه انجام شد خیلی دلخراش بود.

وی افزود: باید روی این اصل بیائیم که امورات مردم پایه باشند، ما قدرت‌های فراموش شده داریم، اساس مردم هستند و با مومنان، خدا نصرت می‌دهد، این جنبه مردمی را نباید دست کم بگیریم باید بها بدهیم، از هر جایی که جلوی ضرر را بگیریم باز هم به نفع است.

این مسئول یادآور شد: به جز خط و نشان داراها؛ عامه‌ای از مردم که در حزب، گروه و تشکل خاصی قرار ندارند، این توده بزرگ را باید قدرت خودمان بدانیم و در مشارکت حداکثری انتخابات به آن توجه کنیم، این کار راهکار می‌خواهد اینکه چگونه با این بدنه بزرگ اتصال رسانه‌ای برقرار کنیم؛ باید فکر کرد.

وی اضافه کرد: ما تجربیات خوبی در این زمینه داریم همچون دفاع مقدس، بسیج، موج توده‌ای مردمی سد‌ها را شکسته و برکات زیادی دارد، امام توانست این بدنه را جذب و وارد جریان انقلاب کند و پیروز گرداند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در جریان مقاومت توانست این بدنه را جذب کند، این جریان باید جذب شود، خط و خطوط جناحی سیاسی خودش دافعه است، رنگ حزبی خاصی نداشته باشد رنگ خدا داشته باشد، هر چه جناحی‌تر باشد بدنه عمومی مردم بیشتر فاصله می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اینکه جاذبه‌ها را شناختند و کم کردند و دافعه‌ها را شناختند و بیشتر کردند از این رو راهکار‌های عملی برای تشکیل یک جبهه مردمی و مدیریت این جبهه مردمی خیلی نیاز به کار دارد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: ما گاهی با مشکل قحط‌الرجال مواجه هستیم یعنی برای یک سِمَت خاص شاید آدم نداشته باشیم، خیلی وقت‌ها هم جهل‌الرجال است، گاهی هم بدتر از این‌ها دفع‌الرجال است و اصلا افراد خوب را دفع می‌کنیم که یک آسیب بسیار بزرگی است اگر بخواهیم موج مردمی شکل بگیرد باید هر سه سطح را از بین ببریم.

این مسئول یادآور شد: مردم ایران استعداد‌های بسیار خوبی دارند و اینجا باید بگوئیم که ایران پر از خمینی، سلیمانی، بهشتی و .. است، اینگونه نیست که متکی به یک فرد باشد، چرا که انقلاب راه خودش را پیدا کرده و می‌رود.

وی تصریح کرد: مجموعه‌های فرهنگی کنار یکدیگر باید با یک سعه صدر بیشتری بتوانند توده‌های مردمی بی‌نام و آرم و نشان را بیشتر کشف کرده و ارتباطات بیشتری با این‌ها برقرار کنند، تمام کارمان را در مساجد، حسینیه و گلزار شهدا انجام ندهیم چرا که بخش‌های دیگری از مردم اینجا پیدایشان نمی‌شود، رای آن‌ها هم رای است ارزششان یکسان است، باید به توده مردمی که پایه قدرت و نعمت خدا هستند روی بیاوریم، کسانی که دشمنان در حال جذبشان هستند و بتوانیم وظیفه خودمان را به درستی انجام بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار