با حضور استاندار هرمزگان:

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و استانداری هرمزگان منعقد شد

طی مراسمی با حضور «دوستی» تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و استانداری هرمزگان در راستای مشارکت در تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی در روستا های سطح جزیره قشم منعقد شد.
کد خبر: ۶۴۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 05January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به دیدار بی‌ واسطه با مردم این شهرستان و بررسی درخواست‌های مردمی، اظهارداشت: هدف از این طرح این است که مشکلات مردم با حضور همزمان مدیران دستگاه‌ های اجرایی رسیدگی و حل و فصل شود.

وی با اشاره مشکل آب جزیره قشم، افزود: برخی از پروژه‌‌های تامین آب قشم یا به بهره‌ برداری رسیده و یا در صف بهره‌برداری قرار دارد.

دوستی عنوان‌کرد: منطقه آزاد قشم طرح‌ های بسیار خوبی را در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم آغاز کرده است که مهر تاییدی بر رویه دولت است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: منابعی برای آبادانی روستاهای شهرستان قشم توسط منطقه آزاد در نظر گرفته شده است که با همکاری فرمانداری شهرستان در راستای آبادانی روستا ها مصرف خواهد شد.

وی تاکید‌کرد: با این الگو تلاش خواهد شد تا پیشرفت توام با عدالت مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

آیین امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد قشم و استانداری هرمزگان با حضور مهدی دوستی، استاندار، عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، محمد محمدحسینی، فرماندار شهرستان، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

این تفاهم نامه با موضوع مشارکت در تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی در روستا های سطح جزیره قشم میان سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانداری این شهرستان به امضا رسید که با اجرای آن شرایط برای خدمات‌رسانی به روستاهای جزیره سرعت پیدا خواهد کرد.

امروز همچنین در ادامه سفر یک روزه استاندار هرمزگان به جزیره قشم، مهدی دوستی از برخی از پروژه‌ های عمرانی این شهرستان بازدید و با حضور در منزل آزاده جانباز یحیی دادی نسب با این یادگار 8 سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار