امام جمعه موقت بیرجند:

دشمنان تاب دیدن عشق و وابستگی مسلمانان به مکتب «حاج قاسم» را ندارند

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: جریان باطل با همه هویت خودش به میدان آمده و احساس خطر می‌کند، آنچه در جابه جایی قدرت این روز‌ها مطرح بوده به نفع اسلام و دین است و کسی که این زمینه‌ها را فراهم کرده، «حاج قاسم» است که دشمن حتی تحمل دیدن زائران او را هم ندارد.
کد خبر: ۶۴۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 05January 2024

دشمنان تاب دیدن وابستگی مسلمانان به مکتب «حاج قاسم» را ندارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند، از شخصیت «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان شخصیت جهانی یاد کرد و اظهار داشت: مکتب «حاج قاسم سلیمانی» مکتب قرآن کریم و مکتب امام حسین(ع) است و اسلام در دامان خود، چنین شخصیت‌هایی پرورش می‌دهد.

وی به تبیین اخلاص، بصیرت و جهاد در راه حق شهید «سلیمانی» پرداخت و بیان داشت: صدق، اخلاص، شجاعت و مدیریت سردار «سلیمانی» بر جهان شناخته شده است و با توجه به آنچه در جبهه مقاومت رقم‌ می‌خورد همه جهان در محدوده جغرافیایی غزه به میدان آمده‌اند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه «حاج قاسم سلیمانی» جهاد در راه خدا را معنا کرد و لحظه‌ای از دفاع از ملت ایران و کشور‌های مظلوم دریغ نکرد، تصریح کرد: همان‌طور که مردم غزه صبور و مقاوم بوده و این درس را از ملت ایران گرفته‌اند، ملت ایران نیز صبور است.

حجت‌الاسلام نوفرستی متذکر شد: جریان باطل با همه هویت‌ خودش به میدان آمده و احساس خطر می‌کند، آنچه در جابه جایی قدرت این روزها مطرح بوده به نفع اسلام و دین است و کسی که این زمینه‌ها را فراهم کرده، «حاج قاسم» است که دشمن حتی تحمل دیدن زائران او را هم ندارد.

وی با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: باید حکم خدا و ولایت را مطیع و تسلیم محض باشیم و آنانی که در این مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت می‌کنند هرگز برای مستکبران حساب باز نمی‌کند و در راه خدا اهل جهاد هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه ملت ایران با ایمان، قدرت و بصیرت پیش خواهد رفت، تبیین کرد: مؤمنان با صلابت و عزت در مقابل کفار می‌ایستند چون یکی از ارکان جهاد در مقابل دشمن، ایستادن و مقاومت کردن است.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: دشمنان کینه خود را در مقابل اسلام و انقلاب با اقدام تروریستی در کرمان نشان دادند اما ملت ایران قوی و صبور است و با وجود حملات تروریستی دشمن، قوی در مسیر ولایت فقیه و شهدا گام بر می‌دارد و عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مهم پیش رو، حضور در انتخابات است، تبیین کرد: با توجه به موقعیتی که در جهان داریم، جبهه مقاومت زمانی می‌تواند قوی برخورد کند که مجلس همراه با دولت اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار