معاون استاندار اصفهان:

حادثه کرمان نشانه به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونیستی است

خضری با اشاره به دست‌های پشت پرده جنایت کرمان، گفت: این حادثه تروریستی نشانه به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۴۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 05January 2024

حادثه کرمان نشانه به بن‌بست رسیدن رژیم صهیونسیتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مصطفی خضری» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان امروز (جمعه) در همایش گزینش‌گران استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه کرمان نشانه به بن بست رسیدن و استیصال دشمن است زیرا اگر دشمن دست برتر بود به این ددمنشی دست نمی‌زد.

وی ادامه داد: ترورها در لبنان، ترورهای کور در ایران، کشتار ۲۰ هزار نفر در غزه به صورت وحشیانه، نشانه آن است که دست برتر میدان با مقاومت است و رژیم صهیونسیتی در میدان عمل نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.

خضری تصریح کرد: این استیصال اسراییل که از حمایت مالی، امکاناتی، تسلیحاتی و تجهیزاتی غرب برخوردار است، در برابر یک گروه شبه نظامی که در باریکه‌ای به نام غزه صد در صد محاصره است، محقق شده است.

وی با بیان اینکه حماس و جهاد اسلامی تنها بخشی از محور مقاومت است، ادامه داد: این استیصال در برابر یکی از اجزای مقاومت است و دشمن بداند حتی بخش‌های دیگر این محور مثل حزب الله تمام قد به میدان نیامده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: رژیم صهیونسیتی که مدعی آن است که جز پنج ارتش قوی دنیای است و خود را قدرت برتر خاورمیانه می‌داند و در حدود ۵۰ سال پیش ۶ کشور عربی را درهم شکست ولی امروز اینگونه به فلاکت افتاده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی غرب برای محو سرزمین و حتی نام فلسطین از روزگار، اظهار داشت: حتی ساواک در ایران از سخنرانان تعهد می‌گرفت که سخنی از اسرایبل و فلسطین به میان نیاورند ولی هسته‌های مقاومت در منطقه با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی رشد یافت و امروز وضعیت به‌گونه‌ای شده است که طی سه ماه اخیر ارتش رژیم صهیونسیتی نتوانسته است به اهداف خود برسد.

خضری با اشاره به معجزه انقلاب اسلامی در بعد داخلی و خارجی، افزود: امروز یک گروه شبه نظامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی، یک ارتش مدعی قدرتمندی به ورطه نابودی کشانده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی رشد اسلام‌خواهی در جهان در جایگاه نخست قرار گرفته و لذا دشمن به اسلام هراسی روی آورده است تا جایی که یکی از موسسات آمریکایی اعلام کرده است که اسلام در ۲۰۵۰ پرمخاطب‌ترین دین در عرصه جهانی است.

وی به نفوذ انقلاب در جهان اشاره کرد و ادامه داد: شیخ زکزاکی به عنوان یکی دیگر از شاگردان مکتب انقلاب اسلامی است که پس از گرویدن به اسلام زمینه شیعه شدن بیش از ۱۰ میلیون نفر را در نیجریه فراهم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در حوزه داخل گفت: در حوزه پزشکی کمتر از ۵۰ سال پیش مردم برای درمان بیماری به پزشکان بنگلادشی، فیلیپنی و هندی مراجعه می‌کردند و هزاران پزشک از این کشورها در داخل کشور فعالیت می‌کردند ولی امروز شبکه بهداشت کشور در اقصی نقاط روستاهای دورافتاده رفته است و‌ در برخی مسائل پزشکی از جمله سلولهای بنیادین جز پنج کشور برتر جهان هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه فنی و مهندسی ۵۰ هزار مستشار آمریکایی کارهای فنی ارتش را انجام می‌دادند ولی امروز ایران اسلامی صادر کننده خدمات فنی و مهندسی است به گونه‌ای که در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد دلار خدمات فنی مهندسی صادر شده است. امسال ارزش تولیدات دانش بنیان در کشور ۴۳۵ هزار میلیارد تومان است.

خضری بیان داشت: در حوزه دفاعی به خاطر وابستگی محتاج سیم خاردار بودیم ولی امروز ایران اسلامی صادر کننده تجهیزات دفاعی است و دشمنان اعتراض می‌کنند که چرا به روسیه تسلیحات می‌فروشیم.

وی اضافه کرد: در حوزه سیاسی در زمان پهلوی، تعیین نخست وزیر ایران با هماهنگی سفیر انگلستان و آمریکا بود ولی امروز در منطقه بدون اجازه ایران کسی جرات نمی‌کند تصمیم بگیرد.

خضری خاطر نشان کرد: البته در حوزه اقتصادی و اداری مشکل داریم و دلیل آن این است که در برخی حوزه‌ها به نسخه انقلاب اسلامی عمل کردیم و پیشرفت داشتیم ولی در حوزه اقتصادی مثل خودرو و امثال آن به نسخه انقلاب اسلامی توجه نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه گاهی در حوزه اداری بهره‌وری پایین است و گاهی نارضایتی وجود دارد، گفت: گزینش مهمترین رکن اجرای نسخه انقلاب اسلامی در حوزه ادرای است چون حق مردم است که شایسته‌ترین ها در بهترین مناصب قرار گیرند و لذا مردم انتظار دارند افرادی پشت میز قرار گیرند که به جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشند و این وظیفه گزینش‌ها است زیرا شما نماینده مردم و انقلاب هستید در استیفای این حق هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار