جانشین انتظامی استان کرمانشاه:

حامیان اصلی تروریست‌ها آمریکا و اسرائیل هستند

سردار «رستمی» گفت: اقدام کوردلانه تروریست‌هایی که حامیان اصلی آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند در نزد هر وجدان بیداری محکوم و چیزی جز اوج رذالت و حقارت آن‌ها و افرادی که از چنین اقداماتی دفاع می‌کنند، نیست.
کد خبر: ۶۴۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ - 05January 2024

حامیان اصلی تروریست ها آمریکا و اسرائیل هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمد رستمی» جانشین انتظامی استان کرمانشاه امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی مردم کرمانشاه که در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برگزار شد، با تسلیت این حادثه تروریستی و شهادت ده‌ها نفر از هموطنانمان، اظهار داشت: چنین اقدامات ددمنشانه ای اوج حقارت و زبونی افرادی است که چشم دیدن ایران مقتدر و جوانان سلحشور و انقلابی آن را ندارند.

وی ادامه داد: اقدام کوردلانه تروریست‌هایی که حامیان اصلی آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند در نزد هر وجدان بیداری محکوم و چیزی جز اوج رذالت و حقارت آنها و افرادی که از چنین اقداماتی دفاع می‌کنند، نیست.

سردار رستمی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تا وقتی که بود خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب و کابوسی تمامی نشدنی برای بدخواهان ایران اسلامی بود، زمانی هم که به آرزوی خود شهادت دست یافت کابوس نام و یادش دست از سر منافقان و کوردلان برنداشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در پس حادثه غمناک کرمان به خوبی مشخص شد که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به کابوسی تمام نشدنی برای دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شده است و آنها تا زمان نابودی خویش که به فضل الهی نزدیک تر از هر زمان دیگری است باید این کابوس را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه حضور هزاران نفر در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به خوبی محبوبیت کم نظیر و فوق تصور ایشان را میان اقشار مختلف مردم نشان می‌دهد، گفت: دست زدن به چنین اقدامات ناجوانمردانه ای از سوی دشمنان ثابت کرد آنها تا چه میزان از این محبوبیت سردار سلیمانی هراس دارند و اینچنین تلاش می‌کنند تا بلکه میان مردم و آن سردار دل‌ها جدایی بیفکند.

سردار رستمی تصریح کرد: تجربه به خوبی نشان داده ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی در مقابل چنین حرکاتی نه تنها مغلوب نمی‌شوند بلکه متحدتر از و منسجم‌تر از گذشته به راه پرافتخار خود برای استقلال و آزادی بیشتر کشور همت خواهند گماشت.

وی در پایان گفت: همه ما با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، تا پای جان بر سر عهد و پیمانمان با شهدا و حاج قاسم عزیز خواهیم ماند و به فضل الهی در آینده‌ای که چندان دور نخواهد بود جشن پیروزی بر دشمنان و نابودی آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار را برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار