شهید قدس/ فرماندار فراهان:

مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسند

آقازیارتی گفت: مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسند و دشمنان کوردل که حتی از زائر سردا هراس دارند، این جنایت را انجام دادند.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ - 05January 2024

مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «ابوالقاسم آقازیارتی» فرماندار فراهان در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان ضمن محکومیت جنایت حادثه کرمان اظهار داشت: این شهدا برای زیارت مزار سردار حضور پیدا کرده بودند و زائر حاج قاسم بودند.

آقازیارتی افزود: مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسند و دشمنان کوردل که حتی از زائر سردا هراس دارند، این جنایت را انجام دادند.

فرماندار فراهان گفت: حاج قاسم در زمان حیات تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرده بود و دشمن را آواره کرده بود.

وی ادامه داد: شهادت حاج‌قاسم از خود حاج قاسم، برای دشمن بیم‌ آفرین‌تر است، دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار جریان مقاومت به ایستایی خواهد رسید در حالیکه مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان و گفتمان خواهد شد.

آقازیارتی عنوان کرد: حاج قاسم مرد میدان روزهای سخت بود، شهادتش حماسه ساز و مکتب وی و الگوی رفتار برای همگان است، تشییع میلیونی حاج قاسم نشان از عزت شهید دارد.

فرماندار فراهان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد عشق و ارادت مردم را به سردار دل‌ها کم می‌کنند اما مردم توطئه‌ها دشمن را نقش برآب می‌کنند، جریان حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است.

وی تأکید کرد:  مهم‌ترین رکن حاج قاسم ولایت پذیری وی بود و تا لحظه آخر پای ولایت ماند.

آقازیارتی بیان داشت: کجایند مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل؟! چرا قدرت‌های استکباری خفقان گرفتند و محکومیت حادثه تروریستی را محکوم نمی‌کنند؟!مدعیان حقوق بشر دنیا فقط ادعای دروغین  دارند.

فرماندار فراهان خاطرنشان کرد: متاسفیم برای علی کریمی و زیبا کلام وقاحت تا کجا؟! هر مسلمانی در هرجای دنیا، این جنایت را محکوم کرد. اما کسانی که بر سفره انقلاب ارزتزاق کردند و به جایگاهی رسیدند، لجن پراکنی می‌کنند و برای دشمن خوش‌ رقصی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار