وزیران اسرائیلی از عدم ماندگاری کابینه ائتلافی خبر دادند

در پی بالا گرفتن تنش میان اعضای شورای جنگ اسرائیل، تلویزیون رسمی این رژیم به نقل از وزرای کابینه ائتلافی فاش ساخت که کابینه ائتلافی نتانیاهو برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد.
کد خبر: ۶۴۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 06January 2024

وزیران اسرائیلی از عدم ماندگاری کابینه ائتلافی خبر دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل» در گزارشی به نقل از وزرای ارشد کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه جنگ برای مدت طولانی پا برجا نخواهد ماند.

وزاری کابینه ائتلافی فاش کردند که انتقادات به هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش با هماهنگی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر برنامه ریزی شده بود و خاطرنشان کردند که «برنامه پنهانی وجود دارد تا نهاد‌های امنیتی مسئول شکست در ۷ اکتبر شناخته شوند.»

طی روز (پنجشنبه) رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بروز مشاجرات لفظی شدید میان چند نفر از وزیران کابینه نتانیاهو با «هرتزی هالوی»، رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی خبر داده بودند. گزارش‌ها حاکی است درگیری لفظی وزرا بر سر یکدیگر و هالوی در آن جلسه به حدی اوج گرفت که نتانیاهو ناچار شد جلسه کابینه را نیمه‌کاره تمام کند.

هالوی پیشتر اعلام کرده بود که در نظر دارد تیمی را مأمور تحقیق درباره حمله ۷ اکتبر کند؛ طرح این موضوع به جدال شدید میان وزرا انجامید.

یکی از وزرا نیز به شبکه عبری «کان» فاش کرد که «مناقشه (پنجشنبه) نشست کابینه توهین آمیز بود. آنان ارتش را به باد انتقاد گرفتند و برخی از اعضای ارشد تشکیلات وزارت جنگ نیز بی‌طرف ماندند.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار