مدیرکل حفظ آثار خوزستان خبر داد:

اولین نشست کمیته ی تخصصی زنان و دفاع مقدس برگزار شد

در جلسه ای با حضور سردار محمد علی پور مدیرکل و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و اعضاء کمیته در استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 30December 2015

اولین نشست کمیته ی تخصصی زنان و دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از استان خوزستان، سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: زنان در دوران دفاع مقدس همانند واقعه عاشورا نقش زینبی داشتند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به نقش برجسته زنان در دفاع مقدس وجود کمیته تخصصی زنان یکی از ضرورت های شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ذکر کرد و افزود: درصدد هستیم این کمیته از تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی، موسسات و تشکل های مردم نهاد در جهت برنامه ریزی و برنامه سازی در حوزه نقش زنان استفاده نماید.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان این کمیته را اتاق فکر رویدادهای فرهنگی، علمی و پژوهشی ذکر کرد و افزود: مهمترین موضوعات کمیته زنان را تلاش در جهت برنامه ریزی جمع آوری اسناد دفاع مقدس، تدوین تاریخ شفاهی زنان تربیت راوی زن در حوزه های راهیان نور است.

در پایان این جلسه سیده فرانک موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رییس کمیته زنان و دفاع مقدس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اعلام آمادگی در جهت تدوین نقش زنان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این کمیته با تمام توان و استفاده از ظرفیت های استان خوزستان در جهت مدیریت برنامه ها و رویدادهای دفاع مقدس برای مخاطبین کودک، نوجوان و جوان برنامه ریزی خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها