مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان:

ادامه راه شهیدان یکی از رسالت‌های جامعه دانشگاهی است

حجت‌الاسلام «فرج‌الله» ادامه راه شهیدان را یکی از رسالت‌های جامعه دانشگاهی خواند و گفت: به برکت خون پاک شهدای انقلاب، امروز، ایران اسلامی در عرصه­‌های علمی، ملی و بین­‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.
کد خبر: ۶۴۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 06January 2024

ادامه راه شهیدان را یکی از رسالت‌های جامعه دانشگاهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «علی فرج‌الله» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادامه دادن راه شهیدان را یکی از رسالت‌های جامعه دانشگاهی خواند و اظهار داشت: بی‌گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت کنونی کشور و استان، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرز‌ها و آب و خاک کشور، به عالی­‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

وی افزود: به برکت خون پاک شهدای انقلاب، امروز، ایران اسلامی در عرصه­‌های علمی، ملی و بین­‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

حجت‌الاسلام فرج‌الله تصریح کرد: جوانان زیادی در این دیار برای امنیت کنونی جان داده‌اند تا امروز در سایه آرامش به زندگی و تحصیل بپردازیم. جبهه مقاومت با الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی در مسیر اسلام ناب و مبارزه با ظلم و ستم تلاش می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین یادآور شد: این‌روز‌ها شاهد پرپر شدن و خون ریختن کودکان و زنان مظلوم در غزه هستیم که ناجوانمردانه توسط مزدوران اسرائیل به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها