در آیین افتتاحیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش‌آموزان ارتش؛

معاون اجرایی ارتش: نیروهاى مسلح هرگونه تحرک دشمن را به شدیدترین شکل پاسخ می‌دهند

امیر سرتیپ محمودی گفت: نیروهاى مسلح همواره نمایشگر قدرت ملت ایران بوده‌اند و هرگونه تحرک دشمن را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۶۴۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 06January 2024

امیر سرتیپ محمودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در آیین افتتاحیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش‌آموزان آجا اظهار داشت: شما دانش‌آموزان گردانندگان میدانی بدنه ارتش خواهید بود که بسیار حائز اهمیت است و این امر با آموزش و پرورش درست به اهداف عالیه تبدیل خواهد شد.

امیر سرتیپ محمودی با اشاره به تعداد شهدای درجه‌دار عنوان کرد: آمار‌ها در طول تاریخ نشانگر این است که بیشترین فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها مربوط به طیف درجه‌داران است و این موضوع همواره در کارنامه درخشان ارتش می‌درخشد.

وی با اشاره به آمادگی‌های بی‌نظیر نیرو‌های مسلح افزود: نیروهاى مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی‌هایى که به فضل الهى بیش از پیش و پیوسته در حال فراهم شدن است، همواره نمایشگر قدرت ملت ایران بوده‌اند و هرگونه تحرک دشمن را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهند داد.

معاون اجرایی ارتش اضافه کرد: امروز شما جوانان با اتکا به ایمان و اراده خود، پشتیبانى ملت همیشه در صحنه و همچنین فراگیری علم و دانش روز حافظان امنیت این مملکت هستید و این موضوع را افتخاری بزرگ برای خود قلمداد می‌کنید.

امیر محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان گفت: در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه‌ی مقاومت شاهد جنایتی بودیم که عناصر خودفروخته با ترور کور، جمعی از هموطنان عزیز ما را به شهادت رساندند. شک نکنید که خون این شهدا زمینه‌ساز شکست منافقین و عمال استکبار خواهد شد.

در آیین افتتاحیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانش‌آموزان ارتش که در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، امیر سرتیپ «فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نزاجا، امیر سرتیپ دوم «عبدالله‌زاده» جانشین معاون آموزش ارتش، امیر سرتیپ دوم «مستشاری» معاون تربیت و آموزش نزاجا و جمعی از فرماندهان، معاونان نیرو‌ها و مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار