در حاشیه نشست رسانه‌ای انتخابات در خوزستان صورت گرفت؛

ادای احترام اعضا کانون اندیشه ورز بسیج رسانه خوزستان به شهید گمنام

اعضا کانون اندیشه ورز بسیج رسانه خوزستان بر مزار شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در محوطه صداوسیمای خوزستان حاضر شدند و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا بر تداوم راه متعالی آن‌ها با انجام فرمان جهاد تبیین در قالب فعالیت رسانه‌ای تاکید کردند.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 06January 2024

ادای احترام اعضا کانون اندیشه ورز بسیج رسانه خوزستان به شهید گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، نشست هم‌اندیشی کانون اندیشه ورزان بسیج رسانه خوزستان با مدیرکل و معاونین صداوسیمای خوزستان در اهواز برگزار شد.

در حاشیه این نشست، اعضا کانون اندیشه ورز بسیج رسانه خوزستان بر مزار شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در محوطه صداوسیمای خوزستان حاضر شدند و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا بر تداوم راه متعالی آن‌ها با انجام فرمان جهاد تبیین در قالب فعالیت رسانه‌ای تاکید کردند.

در این نشست که با محوریت انتخابات‌های پیش رو تشکیل شده بود بر امیدآفرینی در جامعه، وحدت رویه رسانه‌ای و توجه به مطالبات برحق مردم استان تاکید شد.

همچنین مقرر شد اتاق اندیشه ورزان رسانه‌ای استان متشکل از صداوسیما، خانه مطبوعات و بسیج رسانه تشکیل و راهبردهای مختلف از جمله مبحث انتخابات در آن مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

  

نظر شما
پربیننده ها