شهید قدس/ رئیس جهاددانشگاهی کرمان:

دشمنان با به شهادت رساندن زائران شهید سلیمانی چهره پلید خود را نمایان ساختند

«بازمانده» ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، گفت: دشمنان این ملت انسانیت را زیر پا گذاشتند و با به شهادت رساندن زائران شهید سلیمانی چهره پلید خود را بیش از پیش نمایان ساختند.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 06January 2024

دشمنان با به شهادت رساندن زائران شهید سلیمانی چهره پلید خود را نمایان ساختند.

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مهدی بازمانده» رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان ضمن محکوم کردن اقدامات کوردلانه‌ تروریستی و تسلیت شهادت جمعی از مردم عزیز در این حادثه، اظهار داشت: قلب همه‌ مردم کشور و دنیا از این اقدام کریه به شدت متأثر و اندوهگین شد.

وی ضمن ابراز همدردی و همدلی با مصدومان و خانواده‌های شهدا، افزود: از خداوند متعال می‌خواهم تا مصدومان این حادثه نیز هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورند و به آغوش گرم خانواده بپیوندند.
 
بازمانده با بیان اینکه کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام است، تصریح کرد: شهادت جمعی از هموطنانمان در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و غم‌انگیز برای همه ایرانیان رقم زد. دشمنان این ملت انسانیت را زیر پا گذاشتند و با به شهادت رساندن زائران شهید سلیمانی چهره پلید خود را بیش از پیش نمایان ساختند.
 
رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در پایان بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم در حادثه‌ اندوهناک و تلخ به خاک و خون کشاندن جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در روز ولادت حضرت زهرا(س) و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، قساوت، سنگدلی و خباثت خود را به نمایش گذاشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار