در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

هولوگرام سه بُعدی شهید «محمد علی رجایی» در نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد

هولوگرام سه بُعدی شهید «محمد علی رجایی» و دو تا دستاورد مجازی تولید شده در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رونمایی شد.  
کد خبر: ۶۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 06January 2024

هولوگرام سه بُعدی شهید «محمد علی رجایی» در نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم رونمایی از هولوگرام سه بُعدی شهید «محمد علی رجایی» در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این خصوص اظهار داشت: هولوگرام سه بعدی شهید «محمد علی رجایی» رییس جمهور شهید انقلاب اسلامی است که با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی قابلیت ارتباط با افراد را دارد و می‌تواند در موضوعات مختلف با آن‌ها به بحث و گفت‌وگو بنشیند.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد دیگر اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در حوزه مجازی، گفت: رونمایی از زیارت مجازی ۳۶۰ درجه یادمان‌های شهدای گمنام سراسر استان قزوین است که علاقه مندان می‌توانند با ورود بر پلتفرم آن به‌صورت مجازی، قبور مطهر شهدای گمنام استان را به‌صورت ۳۶۰ درجه زیارت کنند. 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: پروژه متاورس شبیه‌سازی عملیات شفق سرلشکر خلبان «عباس بابایی» از شهدای پرافتخار کشور است که فرد می‌تواند ضمن گفت‌وگو با شهید بابایی به همراه وی با سوار شدن بر جت نظامی، به مناطق عملیاتی پرواز کند.

سرهنگ امیری مقدم تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با تمرکز و سرمایه گذاری بر تجهیزات حوزه متاورس و همچنین شناسایی و جذب نخبگان در این عرصه قصد دارد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین را با استفاده از فناوری‌های نوین در جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش بگذارد.

همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی»، از ۱۶ دی تا ۲۰ دی با حضور رئیس، معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار