حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی:

اگر کسی به امید وضع مرفه روحانی شود، راه را اشتباه رفته است/ برای داشتن رهبری شجاع و بصیر باید خدا را شکر کرد

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در شیراز گفت: اساس کار طلبگی تقوا است و اگر کسی به امید وضع مرفه به لباس روحانیت درمی آید باید بداند راه را اشتباه رفته است.
کد خبر: ۶۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ - 30December 2015

اگر کسی به امید وضع مرفه روحانی شود، راه را اشتباه رفته است/ برای داشتن رهبری شجاع و بصیر باید خدا را شکر کرد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در مراسم عمامهگذاری 114 نفر از طلاب حوزههای علمیه شیراز که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد با بیان این که بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) مهمترین مکان در شیراز است اظهار داشت: امام هفتم شیعیان جهان (علیه السلام) همواره حضرت شاهچراغ (علیه السلام) را مقدم می داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امشب سربازان امام زمان(عج) ملبس به لباس سربازی آن حضرت میشوند خطاب به طلابی که ملبس میشوند و نشانه سربازی امام زمان(عج) را با خود حمل میکنند، گفت: مردم از لباس نظامیان متوجه میشوند که چقدر آنان برای دفاع از کشورشان در هر ردهای آماده هستند لذا طلاب نیز باید اینگونه باشند.

وی با یادآوری فلسفه و معنای تکبیرةالاحرام نماز که به وسیله گفتن آن تمام کارها و گفتاری که قبل از آن حلال بوده و بعد از بیان این ذکر، بر انسان نمازگزار حرام میشود، گفت: طلابی که عمامه به سر میگذارند در حقیقت تکبیرةالاحرامی میگویند که تا آخر عمر باید به آن پایبند باشند و این تکبیرةالاحرام همین عمامهای است که بر سر طلاب گذاشته میشود و در حقیقت نشانه سربازی آنان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اساس کار طلبگی را تقوا دانست و یادآور شد: اگر کسی به امید وضع مرفه به لباس روحانیت درمی آید باید بداند راه را اشتباه رفته است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به وقایع نیجریه نیز گفت: شیخ زاکی زاکی توانست بیش از 10 میلیون نفر را شیعه کند و متاسفانه عوامل تکفیری سعودی در پیدایش این حادثه و قتل عام دخالت داشته اند و با بولدزر حسینیه حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خراب کردند و پیدا شدن گورهای دسته جمعی، نشان از عمق این فاجعه دارد.

وی با تصریح بر این که باید برای داشتن رهبری شجاع و بصیر باید خدا را شکر کرد چرا که این بزرگوار فردی بصیر و جلوتر از زمان است خاطرنشان کرد: امروز آقایی شیعه دنیا را پر کرده است، دور نیست که ان شا الله، این سروری شیعه به انقلاب جهانی مهدوی متصل شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار