شهید قدس/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

هدف اصلی از خلقت انسان، رسیدن به تعالی و درجه‌ی بالای انسانیت است

حجت‌الاسلام «زارعی» گفت: هدف اصلی از خلقت انسان، رسیدن به تعالی و راز و نیاز به درگاه خداوند و رسیدن به درجه‌ی بالای انسانیت است.
کد خبر: ۶۴۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 06January 2024

هدف اصلی از خلقت انسان، رسیدن به تعالی و درجه‌ی بالای انسانیت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با همراهی «سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی استان، با حضور در ندامتگاه ساری از بند سلامت بازدید کرد.

حجت الاسلام زارعی ضمن ابراز تاسف از ملاقات حاضرین در این مکان اظهار داشت: هدف اصلی از خلقت انسان، رسیدن به تعالی و راز و نیاز به درگاه خداوند و رسیدن به درجه‌ی بالای انسانیت است نه اینکه با اقداماتی نسنجیده سر از زندان و حبس در بیاوریم.

وی تاکید کرد: درب توبه به روی همه بندگان در هر زمانی باز است و خداوند همیشه منتظر بنده گناهکار خود به منظور پشیمانی از گناهان گذشته است که این ایام بهترین فرصت برای تفکر به اقدامات گذشته و اصلاح امور و برگشت به راه درست و صحیح است.

«سید ابراهیم حجازی» دادستان نظامی استان در ادامه احکام و قرار‌های صادره منتج شده به بازداشت حاضرین را قرائت و با توجه به میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد سردار دل‌ها شهید «سلیمانی» به دستور حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران، مقرر شد از تخفیفات قانونی بهره‌مند شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار