معاون امور پارلمانی رئیس جمهور:

دشمن از استمرار فرهنگ شهید سلیمانی‌ها هراس دارد

«حسینی» با اشاره به نگرانی دشمن از استمرار فرهنگ سلیمانی‌ها، گفت: فرزندان ما با عشق به فرهنگ ایثار و فداکاری بزرگ شدند و سران کفر نمی‌توانند به این فرهنگ سیطره پیدا کنند.
کد خبر: ۶۴۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ - 07January 2024

دشمن از استمرار فرهنگ سلیمانی‌ها هراس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیدمحمد حسینی» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در یادواره شهدای والامقام بخش جوکار ملایر، ضمن اشاره به نگرانی دشمن از استمرار فرهنگ سلیمانی‌ها و ترور کور عاشقان این مکتب اظهار داشت: فرزندان ما با عشق به فرهنگ ایثار، فداکاری، شجاعت، شهامت، عزت، عدالت و عقلانیت، استقلال و آزادی بزرگ شدند و سران کفر نمی‌توانند به این فرهنگ سیطره پیدا کنند.

وی افزود: سردار سلیمانی در عملیات‌های سخت و دشوار ذکر یا زهرا (س) بر لبش جاری بود و وقتی سردار دلها به شهادت رسید، در جای جای دنیا حماسه و هنگامه‌ای برپا شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: چون سردار عشق به مردم داشت، مردم نیز متقابلا دوستی، محبت و عشق خود را به او نشان دادند و تشییع پیکر وی ماندگار شد، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، سردار دلها دست فلسطینی‌ها را پر کرد.

در ادامه «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: به شهادت رسیدن زائران شهید سلیمانی، نشان داد که دشمن حتی از زائران سردار دلها نیز می‌ترسد و شهید سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از "حاج قاسم" است.

وی افزود: بخش جوکار یکی از مهمترین بخش‌های این شهرستان، استان همدان و منطقه است و حضور حماسی، پرافتخار و پررنگ مردم جوکار در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و اسلام، یکی از مهمترین ویژگی‌های بارز این بخش است.

فرماندار ملایر متذکر شد: مردم جوکار نقش خود را به خوبی در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و توسعه این شهرستان ایفا کرده‌اند و یقین داریم در انتخابات پیش رو نیز مثل همیشه با بصیرت عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار