مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان خبر داد؛

برگزاری رویداد ایده پردازی محوره‌های اجتماعی هرمزگان در بندرعباس

«دانشمند» گفت: رویداد ایما با هدف بررسی ایده‌های نخبگان برای حل معضلات اجتماعی به همت بنیاد ۱۵ خرداد و همه دستگاه‌های اجتماعی در استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 07January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «منوچهر دانشمند» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان در حاشیه رویداد ایما، اظهار داشت: ستاد اجرایی از ایده‌های برتر در حوزه حل معضلات اجتماعی استان حمایت می کند.

وی افزود: اولین رویداد ایده پردازی محورهای اجتماعی استان هرمزگان با بررسی ۱۷۲ طرح رسیده به دبیرخانه مراسم در سه بخش معضلات اجتماعی، جمعیت و مطالبه گری بررسی و از ایده‌های برتر تجلیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد افزایش مشارکت اجتماعی و فعالین و نخبگان این حوزه در حل معضلات محله و شهر و روستا است تا با همفکری و حمایت بین دستگاهی برای این مهم قدم برداریم.

وی تصریح کرد: افزایش سطح ارتقا گروه‌های مردمی فعال در موضوعات اجتماعی نیز در دستور کار دبیرخانه این رویداد قرار داشته و کارگاه های تخصصی مرتبط نیز برگزار می‌شود.

رویداد ایده پردازی محورهای اجتماعی هرمزگان «ایما» با همکاری بنیاد ۱۵ خرداد و بیش از ده دستگاه استانی شامل سپاه امام سجاد (ع)، بهزیستی، کمیته امداد، فراجا، دادگستری، دانشگاه‌ها و... در بازه زمانی دو ماهه اقدام به جمع آوری ایده در بخش‌های مختلف کرده و در ادامه از برترین‌های این حوزه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار