به مناسبت سال نو میلادی انجام شد؛

دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با خلیفۀ کل ارامنه آذربایجان

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با خلیفۀ کل ارامنۀ آذربایجان دیدار کرد و آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی را به او، اعضای شورای خلیفه گری و همه پیروان مسیحیتِ ساکن در استان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 07January 2024

دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با خلیفۀ کل ارامنه آذربایجانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اکبر سلمانی» در معیت پیگیر امور استانداری آذربایجان شرقی و معاون سیاسی اجتماعی استاندار، با در دفتر کار خلیفۀ کل ارامنۀ آذربایجان، در فضایی محبت آمیز و دوستانه میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال جدید میلادی را به اسقف «گریگور چیفتچیان»، اعضای شورای خلیفه گری و تمام هم استانی‌های مسیحی تبریک و شادباش گفت.

در این دیدار که جمع دیگری از مدیران و مسئولان آذربایجان شرقی هم حضور داشتند، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آرزو کرد که سال جدید میلادی سالی سرشار از صلح، آرامش و همزیستی مشترک پیروان همۀ ادیان الهی باشد.

سلمانی ضمن ابراز خشنودی از دیدار خلیفۀ کل ارامنۀ آذربایجان، یاد و نام شهدای والامقام ارامنۀ آذربایجان را گرامی داشت و از نقش آفرینی ارزندۀ آنان در پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران طی دوران هشت سالۀ دفاع مقدس تجلیل کرد.

در میان شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، شهروندانی از جامعۀ ارامنۀ آذربایجان، فارغ از دین و مذهب، برای حفظ ناموس و وطن خود، در کنار برادران مسلمان و رزمندگان اسلام شانه به شانه جنگیدند و به خیل عظیم شهیدان پیوستند که مزار ۱۳ تَن از آنان در تبریز واقع است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار