در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

بازدید سردار کارگر از غرفه کرمان در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»

غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» دایر شده است.
کد خبر: ۶۴۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ - 07January 2024

بازدید سردار کارگر از غرفه کرمان در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده است.

بر اساس این گزارش، روز گذشته و در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه و طی مراسم افتتاحیه، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از غرفه کرمان بازدید کرد.

در این بازدید سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، سردار کارگر را همراهی کرد.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح روز گذشته (شنبه ۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار