در دوازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز؛

رستمیان: از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دوازدهمین جلسه شورای معاونین این اداره کل، هم‌دلی و مودت را در رفع مشکلات بسیار مؤثر دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد.
کد خبر: ۶۴۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 08January 2024

رستمیان: از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز گذشته (یکشنبه)در دوازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، ضمن تشکر از همکاران در راستای برگزاری میز خدمت دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان البرز، اظهار داشت: در این سفر پر خیروبرکت کار‌های ویژه‌ای صورت گرفت و مصوبات خوبی در برداشت، مصوبات باید در دو بخش قبل و بعد سفر توسط همکاران پیگیری شود.

وی افزود: جلسات متعددی در حوزه‌های تخصصی نیز برگزار شد که بسیار مفید و اثرگذار بود، مصوبات این جلسات نیز باید با ارائه مستندات و مکاتبه با مدیران بنیاد مطالبه شود، ما اینجا هستیم تا مشکلات ایثارگران را برطرف کنیم، لذا باید وقت بگذاریم و تلاش کنیم.

برنامه عملیاتی پایه فعالیت‌های بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به مشکلات برنامه عملیاتی، گفت: باید ضعف‌های برنامه عملیاتی شناسایی و هرچه سریع‌تر برطرف شود.

رستمیان پایه فعالیت‌های بنیاد را برنامه عملیاتی دانست و افزود: اجرای برنامه عملیاتی باید در اولویت کاری همکاران باشد، استان البرز در سال گذشته در این زمینه پیش رو بود و امسال نیز باید همین باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های مناسبتی تا پایان سال باید راهبردی تعریف‌شده داشته باشیم و با مدیریت منابع مالی و نیروی انسانی امورات را مدیریت کنیم.

وی گفت: متأسفانه در حوزه اعتبارات ضعیف عمل شده است، مدیران ستادی و استانی باید روی سرفصل‌های اعتبارات تمرکز و اشرافیت داشته باشند.

رستمیان هم‌دلی و مودت را در رفع مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، باید ظرفیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

سرنوشت انتخابات بستگی به مشارکت مردم دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر حضور پرشور در انتخابات تأکید و تصریح کرد: سرنوشت انتخابات بستگی به مشارکت مردم دارد، نباید در این زمینه بی‌تفاوت باشیم و باید به‌عنوان فردی اثرگذار حرکت کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار گردد.

وی افزود: بنیاد در بحث انتخابات فرا سیاسی عمل می‌کند، فلذا وظیفه ما هدایت مردم، و ایجاد شور در جامعه جهت برگزاری انتخاباتی پرشور است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها