با حضور جانشین فرماندهی سپاه قم؛

اعضای کمیته مردمی استقبال و تشییع شهدای گمنام استان قم تقدیر شدند

اعضای کمیته مردمی استقبال و تشییع شهدای گمنام استان قم در نشستی با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان، تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 08January 2024

اعضای کمیته مردمی «تجلیل شهدای استان قم» تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست صمیمی اعضای کمیته مردمی مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام استان قم با حضور سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

در این نشست، نماینده ایثارگران سپاه و هر یک از دیگر اعضا به بیان جزییاتی از فرایند مراسم استقبال از ۸ شهید گمنام، استقرار در معراج الشهدی گمنام و ورایتگری راویان، حس و حال زائران شهدا، حضور پیکر‌های مطهر در بیش از ۸۰۰ محفل و مراسم و یادواره، تشییع هماهنگ در ۲۶ دی ماه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و نیز خاکسپاری در نقاط ۷ گانه پرداختند.

سردار کبیری پور نیز با اشاره به اینکه روز‌های پربرکتی را از حیث همزمانی با ایام فاطمیه (س)، جریان غزه و حضور و تشییع شهدای گمنام و در نتیجه ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه شاهد بودیم، عنوان کرد: طی هفته‌های گذشته، حضور این میهمانان آسمانی در نقاط مختلف استان، به طور قطع و یقین از عنایت ویژه حضرت زهرا (س) بوده است.

در پایان، هر یک از اعضای کمیته مردمی تجلیل شهدای استان قم با هدیه ویژه و لوح سپاس سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار