در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قم: فضای مجازی بهترین فرصت برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام لقمان‌پور با تاکید بر اینکه فضای مجازی بهترین فرصت برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، گفت: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز باید از زبان و ابزار روز استفاده کنیم، در غیر اینصورت صحنه را به دیگران واگذار می‌کنیم.
کد خبر: ۶۴۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ - 08January 2024

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قم: تولید محتوا باید متناسب با مخاطب باشدحجت‌الاسلام والمسلمین «علی لقمان‌پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» نقطه عطفی برای دفاع مقدس در فضای مجازی است؛ فضای مجازی از ابزار مهم رسانه‌ای امروز است، زیرا می‌توان بوسیله آن با اقشار مختلف کشور و حتی مردم سایر نقاط جهان نیز ارتباط برقرار کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه در گذشته ابزار گفتمان وسیله دیگری بود، افزود: این نمایشگاه اولین نمایشگاهی است که در آن دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب نرم‌افزار معرفی می‌شود تا برای عموم مردم قابل استفاده شود.

حجت‌الاسلام لقمان‌پور در ادامه اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از دانشجویان، گفتمان هشت سال دفاع مقدس را به مخاطبین برسانیم؛ البته برای این کار باید از زبان و ابزار روز استفاده کرد و الا صحنه را به دیگران واگذار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر عنوان می‌شود باید در خصوص حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ۱۰۰ برابر کار کنیم، بیان‌گر آن است که در این حوزه عقب‌ماندگی داریم؛ پس باید با سرعت کار کنیم و برای افزایش سرعت، استفاده از ابزار فضای مجازی ضروری است.

حجت الاسلام لقمان‌پور با بیان اینکه در کنار کمیت، کیفیت را نیز افزایش دهیم، عنوان کرد: محتوای ۱۰۰ برابری کردن آثار دفاع مقدس باید متناسب با مخاطب باشد. 

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار