سرپرست حراست سازمان دامپزشکی کشور:

شهدا در مسیر ولایت پیشگام و بشارت دهنده بودند

«ابراهیمی جعفری» گفت: تا زمانی که در راه ولایت و در مسیر درست باشیم و تلاش جهادی کنیم می‌توانیم امید به شهادت داشته باشیم چرا که شهدا در این مسیر پیشگام و روایتگر و بشارت دهنده این راه بودند.
کد خبر: ۶۴۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 08January 2024

شهدا در مسیر ولایت پیشگام و بشارت دهنده بودندبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «مهدی ابراهیمی جعفری» سرپرست حراست سازمان دامپزشکی کشور امشب در دومین یادواره شهدای دامپزشکی کشور ویژه چهار شهید مازندران که در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد، با ابلاغ سلام ریاست سازمان دامپزشکی کشور و تشکر از برگزاری این مراسم باشکوه اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور افتخار این را دارد که ۶۰ شهید در حوزه دامپزشکی معرفی کند.

وی ادامه داد: عده‌ای از این عزیزان در مسیر جبهه کمین خوردند و مفقودالاثر و مفقودالجسد شدند و همچنین عزیزی داریم که در راه خدمت اهداف سازمانی در محل کار برای جلوگیری از اشاعه بیماری تلفات دامی به واسطه بمباران در کرمانشاه حضور داشت و شهید می‌شود.

این مسئول افزود: راه شهادت در دامپزشکی به هشت سال دفاع مقدس ختم نمی‌شود و دامپزشکی کشور بعد از جنگ در مناطق نا امن در کمین ضد انقلاب شهید داد، همچنین در دفاع از حرم هم شهیدانی تقدیم کرده است.

جعفری ادامه داد: تا زمانی که در راه ولایت و در مسیر درست باشیم و تلاش جهادی کنیم می‌توانیم امید به شهادت داشته باشیم چرا که شهدا در این مسیر پیشگام و روایتگر و بشارت دهنده این راه بودند.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه شهدا گفت: آنچه در وصیت نامه شهدا است پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت، استقامت در کار، حجاب، صبر و شکیبایی فرزندان و تلاش دلسوزانه و صادقانه مسئولان مشترک است که همه این موارد جز اصولی است و اگر رعایت شود موجب رستگاری خواهد شد.

در این یادواره علاوه بر سخنرانی دکلمه‌ای از سوی یکی از رویشگران انقلاب در خصوص حادثه تلخ کرمان و از زبان کودکان آن سروده شد.

همچنین مادر شهید غواص دست بسته «محمد صادق معلمی» با حضور در این مراسم روایتی از فرزند خود بر گرمی این محفل افزود.

در پایان این مراسم با رونمایی از نقاشی دیجیتال شهدای دامپزشکی مازندران تابلو آن به خانواده‌های شهدا اهدا و مجاهدت و صبر آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار