در قالب شماره جدید رواق خدمت؛

کارنامه آستان قدس رضوی در عرصه «بانوان و خانواده» منتشر شد

شماره جدید ویژه‌نامه «رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده» به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد.
کد خبر: ۶۴۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 09January 2024

کارنامه آستان قدس رضوی در عرصه «بانوان و خانواده» منتشر شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، ویژه‌نامه «رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده» نگاهی مختصر به عملکرد آستان قدس رضوی در موضوع خانواده و زنان در عرصه‌های مختلف دارد.

این اثر در ۱۲ فصل با عناوین رواق زندگی، بانوان خادم، باغ خاتون، دهه هشتادی‌ها، آموزش و ورزش، فرهنگ‌یاوران، درپناه حجاب، زندگی به سبک رضوی، کارآفرینی و اشتغال، ایران جوان، سلامت بانوان و وقف و نذرمادرانه منتشر شده است.

همچنین در این اثر نگاهی به برخی از فرمایشات تولیت آستان قدس رضوی و همچنین اسناد راهبردی و بالادستی در موضوع بانوان و خانواده شده است.

بررسی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در موضوعات آموزش، ورزش، فرهنگ، هنر، وقف، نذر و سلامت ویژه بانوان و همچنین فضا‌های اختصاصی برای بانوان و کودکان در حرم مطهر رضوی از مواردی است که در این اثر به آن پرداخته شده است.

«رواق خدمت» با موضوع «بانوان و خانواده» در ۱۸۸ صفحه قطع A۴ و با ضمیمه خلاصه به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو تدوین و چاپ شده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز «رواق خدمت» با موضوع «کتاب و کتابخوانی» توسط مرکز ارتباطات و آستان قدس رضوی نیز منتشر شده است.

«رواق خدمت» عنوان ویژه‌نامه موضوعی است که به تبیین فعالیت‌ها و دستاورد‌های آستان قدس رضوی در عرصه‌های مختلف می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار