امام جمعه آمل:

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون مجاهدت‌ خانواده‌های شهدا است

حجت الاسلام «یعقوبیان» گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۶۴۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 09January 2024

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون مجاهدت‌ خانواده‌های شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم یعقوبیان» امام جمعه شهرستان آمل شب گذشته در یادواره شهدای سنگچال از توابع بخش امامزاده عبدالله (ع) شهرستان آمل اظهار داشت: بزرگداشت شهدا به عنوان یک ارزش پذیرفته شده در جامعه است که باعث یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و تجدید عهد با آن‌ها برای نسل فعلی و آینده خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در جهاد تبیین باید باورها، اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی را زنده نگه داریم تا گرد روزگار و فراموشی باعث بی‌تفاوتی از آن‌ها نشود، خواستار تلاش برای صیانت از این اصول شد.

امام جمعه آمل، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدرشناس خون شهدا و ایثار خانواده آن‌ها هستند، بیان کرد: یادواره‌های شهدا باید با عظمت برگزار شود، زیرا با این آئین‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر و بیشتر می‌توان در جامعه ترویج داد.

حجت الاسلام یعقوبیان با بیان اینکه در شرایط فعلی ایران اسلامی که با هجمه‌های سنگین دشمن مواجه است و باید همانند حضرت زینب (س) از مکتب عاشورا و شهادت دفاع کرد، ادامه داد: زنده نگهداشتن راه شهیدان وظیفه مردم و مسئولان است، باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زدند و فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت اختلاس، بی‌حجابی و رانت خواری و پارتی بازی را به همراه می‌آورد.

امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران است، تأکید کرد: ایران اسلامی در راه ارزش‌های این انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کرده است که ان شاءالله شفیع همگی ما باشند.

حجت الاسلام یعقوبیان در پایان از مقام شامخ ۴۷ شهید منتسب به طائفه سنگچال آمل ادای احترام و حق شناسی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار