در صحن علنی مجلس شورای اسلامی؛

وزیر بهداشت و درمان: ۳۸ میلیون نفر از پویش ملی سلامت استقبال کردند

عین‌اللهی گفت: اخیراً پویش ملی سلامت را در کشور شروع کردیم و کارکنان حوزه سلامت در حال خدمات شبانه روزی هستند؛ تا به امروز ۳۸ میلیون نفر از مردم در این پویش ملی شرکت کردند که رکورد بسیار خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۶۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 09January 2024

وزیر بهداشت: ۳۸ میلیون نفر از پویش ملی سلامت استقبال کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا و ۶۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «چرا علی‌رغم تمام زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندمی کرونا و وعده‌های داده شده مبنی بر حذف پرستاران و تبدیل وضعیت کادر درمان، وزارت بهداشت اقدام به تعدیل کادر بیمارستانی و عدم تمدید طرح پرستاران کرده است؟ با بیان اینکه «از حساسیت بسیار بالای نمایندگان درباره حوزه سلامت تشکر می‌کنم»، تاکید کرد: یکی از کار‌های مهمی که در کشور وجود دارد به حوزه سلامت مربوط است که به لطف خدا اقدامات خوبی در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در دولت مردمی انجام شده است.

وی گفت: یکی از مسائل مهم تاثیر گذار در پیشرفت سلامت، کادر و کارکنان سلامت است که در طول تاریخ توانستند ایثارگری‌های بسیاری را انجام دهند و تلاش و جهادی دائمی در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال شکل‌گیری است. در حادثه کرمان از ساعت ۴ که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند ظرف ۳ الی ۴ ساعت ۱۱۰ عمل جراحی انجام شد و وقتی برای نیروی داوطلب فراخوان داده شد، به قدری نیرو‌های داوطلب در حوزه کارکنان سلامت آمدند که موجب افتخار ما بود و توانستند که خدمات خوبی را انجام دهند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه سلامت می‌توان انجام داد، وجود نیرو‌های انسانی متخصص و متعهد است که به ویژه در زمان کرونا کار‌های بسیار مهمی انجام دادند و وظیفه ماست که بتوانیم این نیرو‌های مورد نظر را در حوزه‌های مختلف بکار بگیریم و بتوانیم از خدمات آن‌ها استفاده کنیم.

عین‌اللهی همچنین به اجرای طرح پویش ملی سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: اخیراً پویش ملی سلامت را در کشور شروع کردیم و کارکنان حوزه سلامت در حال خدمات شبانه روزی هستند؛ تا به امروز ۳۸ میلیون نفر از مردم عزیز در این پویش ملی شرکت کردند که رکورد بسیار خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار