در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

عضو شورای شهر تهران: ۲۲ هزار شهید حمله رژیم صهیونیستی به غزه ننگی بر کشور‌های مدعی حقوق بشر است

پیرهادی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که چند دهه گذشته گوش فلک را پاره کردند در برابر شهادت ۲۲ هزار انسان بی‌گناه چشم خود را بستند و اجازه می‌دهند این نسل‌کشی‌ها در غزه همچنان ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۶۴۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 09January 2024

عضو شورای شهر تهران: ۲۲ هزار شهید حمله رژیم صهیونیستی به غزه ننگی بر کشور‌های مدعی حقوق بشر است/ جنگ غزه نشان داد سازمان ملل ناکارآمد استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی پیرهادی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و هفتمین جلسه شورا با بیان اینکه سکوت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرافت و انسانیت را زیر سوال برده و دچار خدشه کرده است، اظهار داشت: برخی از کشور‌های اسلامی که ادعای مسلمانی دارند امروز در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند و گا‌ها به این رژیم کودک‌کش کمک می‌کنند.

پیرهادی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که چند دهه گذشته گوش فلک را پاره کرده در برابر شهادت ۲۲ هزار انسان بی‌گناه چشم خود را بستند و اجازه می‌دهند این نسل‌کشی‌ها در غزه همچنان ادامه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در جنگ غزه سازمان ملل نشان داد که ناکارآمد است و این سازمان ابزار و قدرتی ندارد و اگر کشوری قوی نباشد شهروندان آن را می‌کشند و اجازه ورود غذا و دارو هم نمی‌دهند.

وی افزود: امروز پرستاران و پزشکان را می‌کشند و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کنند؛ در کجای تاریخ این چنین مواردی را داشته‌ایم.

پیرهادی خاطرنشان کرد: باید تشکر کرد از انسان‌های آزاده‌ای که در نطق انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا شعار توقف جنگ می‌دهند و، اما ننگ بر کشور‌های اسلامی که سکوت کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم برای توقف جنگ غزه همچنان اقدامات دیپلماسی خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها