نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

عالمان دینی در مقابل دروغ‌پراکنی‌های دشمنان واکنش نشان دهند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» بر ضرورت پرورش و تربیت طلاب در سروآباد تاکید کرد و گفت: عالمان دینی در مقابل مسائل و دروغ‌پراکنی‌های دشمنان واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۶۴۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 09January 2024

عالمان دینی در مقابل دروغ‌پراکنی‌های دشمنان واکنش نشان دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سفری به سروآباد و در دیدار با طلاب و روحانیون این شهرستان به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: روحانی باید غمخوار و دلسوز مردم باشد.

وی افزود: دغدغه ماموستایان، دغدغه ماست و در راستای برطرف شدن آن از هیچ مشکلی دریغ نخواهیم کرد، اما پروسه و انجام برخی کار‌ها مقداری زمان‌بر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به فعالیت ۱۹۸ طلاب، بر ضرورت پرورش و تربیت طلاب در سروآباد تأکید کرد و گفت: اگر چه بخشی از مسائل و مشکلات مربوط به مالی است و ما هم پیگیر حل آن هستیم، اما نباید درس خواندن، رونق طلبگی و اعتلای درسی را وابسته به معیشت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید رسالت و کار خود را نسبت به معیشت مردم به نحو احسن انجام دهد، تصریح کرد: مردم نیز حفظ بصیرت دینی، احکام، اخلاق و اعتقادات را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه هر سه وظیفه برعهده دارد، گفت: تبیین مسائل دینی و عقیدتی یکی از این انتظارات از طلاب است، چرا که مردم در سه دسته اخلاق، احکام و اعتقادات نیاز به ارشاد دارند.

وی تبیین بصیرت سیاسی را از دیگر انتظارات رهبر معظم انقلاب از طلاب خواند و افزود: طلاب هر آنچه که واقعیت را دارد، تبیین کنند. عالمان دینی در مقابل مسائل و دروغ‌پراکنی‌های دشمنان واکنش نشان دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: کسانی که ادعای دفاع از حقوق مردم را دارند، در برابر همه اتفاقات از جمله حادثه اخیر تروریستی کرمان که خون تعدادی از هموطنان توسط دو حیوان ناجوانمردانه ریخته شد، نیز واکنش نشان دهند و این جنایات را نیز تبیین کنند.

بازدید از کارگاه تولید قارچ (کشت سبز اورامان)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه عمومی، مجموعه ورزشی، کارخانه تولید آرد، پروژه سایت اداری، شرکت در جلسه شورای اداری و ملاقات عمومی با مردم از دیگر برنامه‌های نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در این سفر شهرستانی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار