فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

میزبانی یادمان شهدای خوزستان از کاروان‌های دانش آموزای راهیان‌نور

سردار شاهوارپور گفت: برای استقبال از زائران راهیان‌نور تمهیدات لازم اندیشیده شده و امید است دستگاه‌های متولی نیز در زمینه میزبانی شایسته و ارائه خدمات به این عزیزان تلاش کنند.
کد خبر: ۶۴۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 09January 2024

میزبانی یادمان شهدای خوزستان از کاروان‌های دانش آموزای راهیان‌نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «حسن شاهوار‌پور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در زمینه میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور اظهار داشت: چهار یادمان شهدا برای بازدید دانش آموزان در قالب اردوهای راهیان نور پیش بینی شده است.

 وی افزود: برای استقبال از زائران راهیان‌نور تمهیدات لازم اندیشیده شده و امید است دستگاه‌های متولی نیز در زمینه میزبانی شایسته و ارائه خدمات به این عزیزان تلاش کنند.

سردار شاهوارپور گفت: چهره شهرها در مسیر راهیان‌نور باید به نوعی باشد که در شأن استان شهید پرور خوزستان باشد به خصوص مسیرهای منتهی به چهار یادمان که برای بازدید دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان یادآور شد: همچنین باید از ظرفیت اردوگاه‌ها برای نمایش‌های شبانه و ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور بیشتر از گذشته استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار