به همت محفل قرآنی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان؛

مراسم یادبود زائران مزار شهید سلیمانی در رشت برگزار می‌شود

مراسم یادبود زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با نشست محفل قرآنی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن اجتماعات این مجموعه در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 09January 2024

مراسم یادبود زائرین مرقد سردار شهید سلیمانی در رشت برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم یادبود زائران مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در عملیات تروریستی عوامل و عناصر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، به همت محفل قرآنی اداره‌کل کتابخانه های عمومی گیلان برگزار می‌شود.

این برنامه فرهنگی با حضور دبیر این محفل قرآنی، جمعی از قاریان عضو این محفل و مسئولین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و با سخنرانی در خصوص این واقعه تروریستی و یاد و خاطره سردار بزرگ سپاه اسلام، فردا چهارشنبه (20 دی) ساعت 11 در سالن اجتماعات اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

محفل قرآنی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و مراسم یادبود شهدای کرمان از طریق صفحه اسکای‌روم این مجموعه به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/gilan و کلیک بر روی گزینه میهمان نیز در دسترس علاقه‌مندان به محافل فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها