در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: طرح «سفیر شهید» از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است

سردار کرمی طرح سفیر شهید را از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح، پیاده‌سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه انقلابی است.
کد خبر: ۶۴۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۲ - 10January 2024

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: طرح «سفیر شهید» از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار استسردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های سراسر کشور، اظهار داشت: سفیر شهید بودن کار بسیار سنگین و مسئولیت خطیر و بزرگی است که می‌توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن سخت‌تر دانست.

سردار کرمی ادامه داد: طرح سفیر شهید یکی از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است. در این طرح یک شهید انتخاب می‌شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و همچنین الگو قراردادن آن شهید بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی و سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد در سطح جامعه مد نظر خواهد بود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر اهمیت اجرای طرح سفیر شهید در یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، پیاده‌سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه انقلابی است، کارکنان با انگیزه و علاقه وارد این حیطه شده و با عهد و پیمان با شهدا می‌توانند خصوصیات بارز شهدا را در محل خدمت و زندگی خود اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: وجود نیرو‌های جوان و با تجربه، آمادگی جسمانی بالا، آمادگی عملیاتی و علمی - بصیرتی از شاخصه‌های مهم پلیس ویژه است که باید هرساله آن را ارتقاء داده و بازخورد آن را در رزمایش‌ها و مانور‌های عملی مشاهده کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار