مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

آموزه‌های شهدا مسیری هموار به سمت تمدن اسلامی است

سردار «کفیل» گفت: الهام گیری از شهدا این است که آرمان‌های شهدا را پاس بداریم و ثمره خون شهدا به تعبیر رهبر انقلاب پایداری نظام اسلامی است و آموزه‌های شهدا مسیری هموار به سمت تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 10January 2024

آموزه‌های شهدا مسیری هموار به سمت تمدن اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «فضل‌الله کفیل» مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین و مسئول ستاد اقشار بسیج در یادواره شهید شاخص بسیج کارمندان کشور شهید «ایرج میرابی زاده» که در سالن اجتماعات فنی‌و‌حرفه‌ای شهر ایلام برگزار شد، اظهار داشت: استان ایلام، استان شهادت و قهرمان‌پروری است و قبل از جنگ وارد دفاع مقدس شدند و در دوران جنگ زیرآتش سنگین ایستادند و بیش از ۳ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: در اقشار ۲۰ گانه بسیج، ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۱۵ هزار شهید کارمند داریم به همین دلیل است که ما به یادواره‌ها نیاز داریم تا از شهدا درس و کمک بگیریم، چرا که همه شهیدان ستارگان درخشانی هستند که نور آفریدند و حریت و پیشرفت امروز را مدیون خون شهیدان هستیم.

کفیل بیان داشت: شهید «میرابی‌زاده» در مجموعه حاکمیتی استخدام شد، ولی در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شده و به درجه‌ی والای شهادت رسید و جا دارد در مناطق مختلف کشور عکس شهید میرابی‌زده به عنوان یادبود شهدای کارمند نصب شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا جان خودشان را نثار آرمان‌های خودشان کردند که بهترین مرجع برای دریافت آرمان‌های شهدا وصیت نامه خود شهدا است و شهدا به ما می‌گویند که چرا جان خود را فدا می‌کنند.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: الهام گیری از شهدا این است که آرمان‌های شهدا را پاس بداریم و ثمره خون شهدا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پایداری نظام اسلامی است و آموزه‌های شهدا مسیری هموار به سمت تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار