حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده پایگاه هوایی مهرآباد تأکید کرد؛

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

امیر سرتیپ دوم جعفری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی، شکاف و بی‌اعتمادی بین مردم و نظام اسلامی، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، جبهه متحد دشمن را متلاشی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 10January 2024

امیر سرتیپ دوم جعفریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «مسعود جعفری» فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد در نشست کمیته اجرایی انتخابات این یگان با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه‌های جمعی که با پشتیبانی آمریکا و صهیونیسم جهانی تغذیه می‌شوند از ماه‌ها قبل تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات آغاز کرده است، اظهار داشت: با حضور فعال و مشارکت حداکثری مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات، جبهه متحد دشمن متلاشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که عمود خیمه جوامع اسلامی هستند، امری ضروری است، افزود: تبیین بیانات معظم‌له در فضای حقیقی و مجازی مؤثرترین راهکار جذب و اقناع مخاطبان خصوصاً جوانان برای مشارکت در سرنوشت خود و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان به دنبال ایجاد ناامیدی، شکاف و بی‌اعتمادی بین مردم و نظام اسلامی است.

امیر جعفری همچنین بر ایجاد زمینه‌های لازم و تسهیل حضور واجدین شرایط شرکت در انتخابات در کوی‌های سازمانی پایگاه برای حضور و مشارکت حداکثری تأکید کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها