رئیس بسیج رسانه سپاه کربلا خبر داد؛

رقابت ۳۰ تیم رسانه‌ای مازندران در رویداد رسانه‌ای «جام امید»

«حق شناس» با بیان اینکه ۱۰۸ خبرنگار مازندرانی در قالب ۳۰ تیم در رویداد رسانه‌ای «جام امید» به رقابت می‌پردازند، گفت: نتیجه این رویداد تا هفته آینده مشخص خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ - 10January 2024

رقابت 30 تیم رسانه‌ای مازندران در رویداد رسانه‌ای «جام امید»«عبدالمهدی حق شناس» رئیس بسیج رسانه سپاه کربلا در حاشیه اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» و بازدید خبرنگاران از شرکت‌های صنعتی که در روستای لاریم شهرستان ساری برگزار شد، در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، هدف از برگزاری این رویداد تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که از رسانه‌ها خواستند امید را در دل مردم زنده کنند، اظهار داشت: این طرح را بسیج رسانه داد که بتوانیم با حضور خبرنگاران استان و عملکرد مسئولین دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار و مدیران کل و شهرک‌های صنعتی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این رویداد تداوم خواهد داشت، افزود: برگزاری ایم برنامه با حضور رسانه‌ها و مسئولان تجربه خوبی بود تا در سال‌های آینده نیز بتوانیم شاهد برگزاری بهتر و حضور پر رنگ‌تر رسانه‌ها و خبرنگاران و همچنین مسئولان باشیم.

حق شناس با اشاره به انتخاب شرکت‌های صنعتی، گفت: شرکت‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند شرکت‌هایی بودند که در دو سال اخیر دچار ورشکستگی شده بودند و با کمک دولت و مردم و تجربه خودشان احیاشدند و هم تولید و هم صادرات داشتند.

این مسئول با بیان اینکه ۱۰۸ خبرنگار مازندرانی در قالب ۳۰ تیم در این رویداد رسانه‌ای به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: نتیجه این رویداد تا هفته آینده مشخص خواهند شد و برندگان این جام به تهران اعزام خواهند شد که در سطح کشور نیز به رقابت خواهد پرداخت.

وی محور رویداد رسانه‌ای «جام امید» را جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید برشمرد و خاطرنشان کرد: در هر بخش ۳ برگزیده خواهیم داشت.

رئیس بسیج رسانه سپاه کربلا خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور استاندار مازندران و جانشین فرمانده سپاه کربلا امروز در نالار جمشید روستای لاریم شهرستان ساری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار