مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

علما همیشه جهت تنویر افکار عمومی در صحنه هستند

حجت‌الاسلام «توکلی» با بیان اینکه علما همانند همیشه در جهت تنویر افکار عمومی در صحنه هستند، گفت: هر جا نیاز و ضرورت انقلاب بوده است، علما پیشقراول و یک قدم جلوتر از همه اقشار عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۴۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 11January 2024

علما همیشه جهت تنویر افکار عمومی در صحنه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طه توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گردهمایی علما استان کردستان که در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سوای امامین انقلاب نیست و این مکتب نیز جدا از اسلام ناب محمدی (ص) نیست، شهید سلیمانی همواره به نقش علما در راستای وحدت، برادری و اتحاد در بلاد اسلامی اعتقاد داشت و نمونه آن برقراری وحدت در سوریه و عراق است.

وی با بیان اینکه همه علما به این وحدت و ضرورت تحت عنوان یک واقعیت واقف هستند، افزود: امیدواریم بر این مدار بمانیم و در راستای تشویق و ترغیب آحاد ملت برای مشترکت فراگیر و قدرت‌ساز در انتخابات اهتمام داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امیدواریم همه با هم با حضور گسترده در انتخابات امسال بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه علما سرانگشتان نفوذ و در توده‌های مختلف مردمی تاثیرگذارند، گفت: هر جا نیاز و ضرورت انقلاب بوده است، علما پیشقراول و یک قدم جلوتر از همه اقشار عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را بر علیه ما آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: علمای کردستان همواره ثابت کرده که در همه عرصه‌ها به اعتبار و پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در استان، حضور داشته و در راستای رفع شبهات و تبیین در مقابل تحریف و روایت‌های ناصواب و دروغ‌پراکنی دشمن، مجاهدت کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه علما همانند همیشه در جهت تنویر افکار عمومی در صحنه هستند، یادآور شد: دولت با همکاری علما نسبت به همگرایی در راستای تبیین واقعیت‌ها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار