نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه:

امروز جبهه مقاومت حرف اول را در جهان می‌زند

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به نقش محور مقاومت در جهان اسلام، گفت: امروز جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی حرف اول را در جهان می‌زند.
کد خبر: ۶۴۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 11January 2024

امروز جبهه مقاومت حرف اول را در جهان می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید محمدصادق ابطحی» نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد صاحب الزمان (عج) زهران، با اشاره به جایگاه «شهدا» و «مهاجران الی الله» در آیات و روایات اسلامی، اظهار داشت: افرادی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند مصداق مهاجر الی الله و شهید هستند.

وی به نقش سردار سلیمانی در مقابله با دشمنان اسلام، افزود: این شهید تندیس اخلاص و فداکاری و صداقت بود و ۴۰ سال برای حفظ اسلام و نظام فداکاری کرد و با مقاومت بزرگترین خدمت را به اسلام و نظام داشت و لذا مردم برای گرامی داشت یاد و خاطره این شخصیت به میدان آمدند.
مدیر پیشین مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن مردم هستند، اضافه کرد: امروز قدرت سخت این نظام، قدرت نظامی است که در جایگاه قدرت اول منطقه قرار داده است و قدرت نرم نظام که مردم هستند و دشمن می‌داند که نظام ما وابسته به مردم است ولذا تلاش می‌کند مردم را از نظام اسلامی جدا کند.
وی با اشاره به نقش مردم، ادامه داد: دفاع مقدس را مردم اداره کردند، در این ۴۵ سال نیز حجمه دشمن متوجه مردم بوده است کما اینکه در این حادثه تروریستی نیز دشمن مردم را هدف قرار داد به گمان اینکه می‌تواند با این اقدامات مردم را از نظام جدا کند.
حجت‌الاسلام ابطحی گفت: در فتنه سال گذشته نیز می‌خواستند مردم را از پشتیبانی نظام دور کنند ولی محاسبه آنها غلط بود چون مردم نظام خود را رها نمی‌کنند. در تحریم اقتصادی نیز بر مردم فشار وارد می‌کنند تا مردم بر علیه نظام خود بایستند و در مجموع کم‌رنگ کردن نقش مردم در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقشه راهبردی دشمن است و در این چند سال دشمن روی آن بسیار کار کرده است.
وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی، اظهار داشت: مردم به واسطه رهبری در صحنه ایستاده‌اند و بر همین اساس دشمن تلاش می‌کند این عقبه را بزند چون رهبری همان دیده‌بانی است که صحنه را رصد می‌کند و مردم را در صحنه نگه داشته است.
نماینده پیشین ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات استان اصفهان گفت: برجسته سازی و تشدید ضعف‌های اقتصادی، ایجاد اختلاف و دوقطبی سازی، ترساندن مردم از دشمن و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم با هدف دور کردن مردم از نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، از جمله اهداف دشمن است.
وی به نقش دو انتخاب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و اضافه کرد: این دو انتخابات بسیار مهم است زیرا از یک سو مجلس خبرگان در انتخاب و نظارت بر رهبری نقش دارد و از سوی دیگر دشمن تلاش می‌کند با تأثیرگذاری در مجلس شورای اسلامی افرادی را به کرسی بنشاند که مسیر را منحرف کنند.
حجت‌الاسلام‌ ابطحی با بیان اینکه دشمن می‌داند که از طریق نظامی نمی‌تواند، اقدامی کند، ادامه داد: امروز گروه کوچکی به نام حماس در مقابل اسراییل ایستاده است و صهیونیست ها در منجلابی فرورفته‌اند که راه خروجی از آن ندارد و نشانه‌های پیروزی مقاومت درخشان شده است.
وی اضافه کرد: انصار الله یمن با قدرت تمام گلوگاه صهیونیست‌ها را گرفته است و امروز ۲ تنگه استراتژیک جهان یعنی تنگه هرمز و باب المندب به عنوان دو گلوگاه بزرگ دست جبهه مقاومت است و هر روز جبهه مقاومت در عراق و سوریه منافع استکبار را هدف قرار می‌دهد.
نماینده پیشین ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات استان اصفهان گفت: صهیونیست‌ها برغم‌ جنایات بسیار نتوانسته‌اند قدرت حماس را از بین ببرند، موشکباران سرزمین‌های اشغالی توسط مقاومت ادامه دارد و در مجموع امروز جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی و در راس آن رهبری حرف اول را در جهان می‌زند و لذا نباید اجازه دهیم این اقتدار سست شود و با حضور حماسی خود در انتخابات آینده نقش آفرینی کنیم.
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار