استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم تهیه پیوست امنیتی و فرهنگی در زمینه سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در مازندران

«حسینی‌پور» گفت: یکی از موضوعات مهم استان مازندران سرمایه‌گذاری برخی کشور‌های عربی در بخش گردشگری مازندران است که باید پیوست امنیتی و فرهنگی در این زمینه تهیه شود.
کد خبر: ۶۴۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 12January 2024

لزوم تهیه پیوست امنیتی و فرهنگی در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در جلسه شورای اداری و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «خطیب» وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است.

حسینی‌پور افزود: همدلی و هماهنگی کم‌نظیری بین دستگاه‌های اطلاعاتی در استان برقرار است که نویدبخش مسئله مهمی به نام امنیت برای مردم است.

وی با عنوان اینکه موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است، گفت: یکی از موضوعات مهم استان سرمایه‌گذاری برخی کشور‌های عربی در بخش گردشگری مازندران است که باید پیوست امنیتی و فرهنگی در این زمینه تهیه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها