معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند

«کامرانی» با اشاره به حوادث دلخراش غزه گفت: رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات ضد بشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند.
کد خبر: ۶۴۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 12January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید صداوسیما مرکز خلیج فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها، اظهار داشت: رسانه‌ها در عصر کنونی جایگاه خطیری در مدیریت افکار عمومی دارند.

وی افزود: رسانه‌ها در حکمرانی به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت‌ها نقش بسزایی در توسعه جوامع دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع رسانه‌ها به ویژه در مواقع بروز برخی مشکلات که بخش مهمی از جامعه را درگیر می‌کند، نقش مهمی در عبور کشور از بحران‌ها دارد.

کامرانی گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به عنوان یک رسانه متمایز در هرمزگان نقش مهمی در توسعه استان و معرفی ظرفیت‌های آن در عرصه‌های ملی و بین المللی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به حوادث دلخراش غزه، تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تمامی مرز‌های انسانیت را پشت سرگذاشته است.

وی گفت: رسانه‌ها مسئولیت سنگینی برای انعکاس جنایات ضد بشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با بنگاه‌های بزرگ دروغ‌پراکنی در صدد توجیه جنایت‌ها رژیم اسرائیل است که بیش از صد خبرنگار را شهید کرده و باید با این توطئه استکبار مقابله کرد.

وی با اشاره در پیش بودن دو انتخابات، افزود: انتخابات یک فرصت ممتاز برای تعیین سرنوشت خود است و این امر اهمیت آن را دو چندان کرده است.

کامرانی اظهار داشت: تبیین اهمیت انتخابات برای اقشار مختلف مردم از ماموزیت‌های مهم رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دیگر ماموریت‌های رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی است.

کامرانی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز خلیج فارس تصریح کرد: اعتماد رئیس رسانه ملی در انتصاب یک نیروی توانمند هرمزگانی به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار