با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت مادر رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مادر امیر سرتیپ «محمود شیخ‌حسنی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ - 12January 2024

سردار کارگر درگذشت مادر رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مادر امیر سرتیپ «محمود شیخ‌حسنی» رئیس بازرسی و ایمنی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی

رئیس محترم بازرسی و ایمنی ستادکل نیرو‌های مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام درگذشت ام الشهید و والده گرامیتان موجب تأثر و تألم گردید.

بدون تردید والدین شهدا سرمایه‌های عظیمی برای ایران اسلامی می‌باشند که در تمامی لحظه‌های زندگی با برکت‌شان منشأ خیر و برکت بوده و همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان، جانبازان و مکتب حضرت روح‌الله می‌باشند.

سلام و درود خداوند سبحان و ائمه معصومین (ع) بر روح مطهر و باتقوای آن مرحومه مغفوره که از دامان پاک او فرزندان لایق، متعهد و ولایتمدار، متولد، تربیت و شکوفا شدند و در راه کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی و افتخارآفرینی کردند.

اینجانب درگذشت این مادر مهربان، فداکار و خادمه حضرت زهرا (س) را به جنابعالی و خانواده محترم شهید شیخ حسنی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

خداوند رحمان پاداش حسنات، استقامت و پایداری این مادر صبور را در سرای جاودان با فضل و کرم خویش به او عطاء نماید و با فرزند شهیدش محشور نماید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها