فرماندار فامنین:

پیوند مردم با شهدا نویدبخش ایران قوی است

«حسینی» گفت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و به همین دلیل پیوند مردم با شهدا نویدبخش ایران قوی است.
کد خبر: ۶۴۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 12January 2024

پیوند مردم با شهدا نویدبخش ایران قوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «سید روح‌الله حسینی» فرماندار شهرستان فامنین در مراسم افتتاح حسینیه گلزار شهدای روستای چپقلو، اظهار داشت: یاد شهدا یادآور مسیری است که تاکنون طی شده و در این مسیر فداکاری و ایثار شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران برجسته است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که این فداکاری‌ها و ایثار برای مردم و انقلاب زنده است، کشور با اقتدار به پیش خواهد رفت.، افزود: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و به همین دلیل پیوند مردم با شهدا نویدبخش ایران قوی است.

فرماندار فامنین با یادآوری سالروز شهادت شهید احمدی روشن و مسعود علیمحمدی خاطرنشان کرد: این دو شهید برای پیشرفت‌های علمی اسلام و فناوری کشور قدم‌های بسیار بزرگی برداشتند به گونه‌ای که دشمنان تحمل این قدم‌ها را نداشتند و این دو دانشمند بزرگ را ترور کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه این شهدا در عرصه خدمت به مردم و کشور باشیم.

حسینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ترور دانشمندان کشور قصد داشت مانع پیشرفت علمی کشور شود اما با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید بر رویش‌های علمی کشور دشمنان در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.

فرماندار فامنین با یادآوری برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری بیان داشت: همه وظیفه داریم برای تداوم پیشرفت کشور و حفظ اقتدار آن در انتخابات مشارکت کنیم و نباید اجازه دهیم دشمنان با یأس‌‌آفرینی ما را ناامید کنند.

حسینی با بیان اینکه آینده کشور بسیار روشن است و قله‌ها با هدایت رهبری در دسترس است، متذکر شد: وظیفه ما در این ایام دعوت به مشارکت مردم در انتخابات است و اینکار با فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی ما در عرصه خدمات‌رسانی به شهروندان امکان پذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار