حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

دوقطبی‌سازی کاذب، مهم‌ترین راهبرد دشمن در انتخابات است

سرهنگ دوم امیری‌نژاد گفت: شاهکار اصلی شهید سلیمانی در این بود که توانست از تهدید‌های بزرگ، فرصت‌های دوران ساز در منطقه بسازد.
کد خبر: ۶۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 12January 2024

دوقطبی سازی کاذب، مهم‌ترین راهبرد دشمن در انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ دوم مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه تربیت و تعالی حوزه ای، حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهر بوئین زهرا، به ویژگی‌ها و شاخص‌های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک مکتب شهید سلیمانی یک مکتب فرازمانی و فرامکانی است و شهید سلیمانی با تدبیر و شجاعت خود که بارزترین شاخص مکتب اوست، توانست طومار خفاش‌های خون آشام داعش در منطقه را درهم بپیچد و پرچم گروه آمریکایی – صهیونیستی را در منطقه غرب آسیا پایین بکشد و پایان سیطره آن شجره خبیثه ملعونه داعش را اعلام کند. 

وی در ادامه افزود: مردم داری و مردم وار بودن، سنجیدگی در امور، استفاده از فرصت ها، نگاه فراجناحی به سیاست، بصیرت و تقوای سیاسی، مدیریت راهبردی در شرایط بحرانی و خنثی سازی طرح‌های آمریکا و اسارائیل در منطقه از دیگر ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است. دیگر شاهکار اصلی شهید سلیمانی در این بود که توانست از تهدید‌های بزرگ، فرصت‌های دوران ساز در منطقه بسازد. 

سرهنگ امیری نژاد، دوقطبی سازی کاذب را مهم‌ترین راهبرد دشمن در انتخابات دانست و گفت: بدون شک انتخابات با مشارکت حداکثری عامل بسیار مهم برای خنثی سازی همه تبلیغات و توطئه‌های جبهه دشمنان علیه نظام اسلامی است. مهم‌ترین راهبرد دشمن در ایام انتخابات ایجاد و ترویج دوقطبی سازی کاذب و مخرب در کشور است و هدف اساسی دشمن در این موضوع، آسیب رساندن همبستگی، انسجام و وحدت ملی در داخل کشور است و همه با جهاد تبیین باید با دوقطبی سازی کاذب دشمن در جامعه مقابله کنیم. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به موضوع امنیت در انتخابات اشاره کرد و گفت: اولین و مهم‌ترین راهبرد نظام در انتخابات، امنیت است و بدون امنیت قطعاً امکان برگزاری هیچ انتخاباتی وجود ندارد. بدون شک در آستانه انتخابات، دشمنان انقلاب بیکار ننشسته و با حوادث تروریستی در راسک و کرمان، دشمنان می‌خواهد این اقدامات تروریستی را تا ایام انتخابات ادامه بدهند و از این رو، هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در مباحث اطلاعاتی و امنیتی می‌تواند باعث تکرار اغتشاشات سال ۱۴۰۱ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها