رییس کل دادگستری ایلام:

رجب ماه توحید و هم‌نشینی با خالق هستی است

«محمدی» با صدور پیامی حلول ماه رجب، مقارن با میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 13January 2024

ماه رجب ماه توحید و هم‌نشینی با خالق هستی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «علی محمدی» ریس کل دادگستری استان با صدور پیامی حلول ماه رجب، مقارن با میلاد با سعادت وارث علم علوی امام محمد باقر (ع) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم یا من ارجوه لکل خیر

ماه رجب فرصت خوبى است؛ ماه دعاست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که من از استغفار مستغنى‌ام. «مقام معظم رهبری»

ماه رجب ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است، خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس‌ازآن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر (علیه‌السلام) مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین می‌باشد.

اینجانب حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه تکانی دل‌ها و میلاد باسعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید، شکافنده معما‌های وجود و وارث علم علوی حضرت امام محمد باقر (ع) را به محضر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عاشقان شجره طیبه ولایت و امامت و رهپویان راه حقیقت و به ویژه مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه عظیم بهره کافی و وافی را ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار