مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند خبر داد؛

درخشش دانش‌آموز خبرنگار و مستندساز نهاوندی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر همدان

«قیصری» گفت: «حسن سهرابی» دانش‌آموز نهاوندی رتبه «سوم» جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در بخش کلیپ و گزارش تلویزیونی در استان همدان کسب کرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 13January 2024

درخشش دانش‌آموز خبرنگار و مستندساز نهاوندی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمد قیصری» مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «حسن سهرابی» دانش‌آموز پایه دوازدهم رشتهٔ انسانی دبیرستان مبتکران نهاوند موفق شد در جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان در بخش کلیپ و گزارش تلویزیونی رتبه سوم را کسب کند و به جشنواره رسانه ای ملی ابوذر در کشور معرفی شود.

وی افزود: در آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان با حضور «صفارهرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار «مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، «ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و جمعی ازمسئولان استانی و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان برگزار شد.

مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند بیان داشت: این دانش‌آموز به‌عنوان تنها فیلم‌ساز مسجدی است که برای دومین بار در ۴ سال اخیر، به‌عنوان شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما _ در بین چند هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد معرفی و برگزیده شد.

این جشنواره در زمینه سرمقاله و یادداشت، عکس، تیتر، گزارش تحلیلی، مصاحبه، کلیپ و گزارش تلویزیونی و موشن گرافی برگزار شد و ۱۲۵۰ اثر از همه خبرنگاران و رسانه‌های شهرستانی و مرکز استان ارسال شده بود که در نهایت در ۱۱ بخش نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار