فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد؛

نقش اساسی آموزش در توانمندسازی و ارتقای توان رزمی نیروی پدافند هوایی

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نقش اساسی آموزش در توانمندسازی و ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح انکارناپذیر است و همواره نیروی پدافند هوایی ارتش فرآیند صحیح آموزش را در راستای افزایش اقتدار دفاعی به کار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ - 13January 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز در شورای عالی آموزش این نیرو در جمع فرماندهان و مدیران مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی یگان‌های پدافندی، اظهار داشت: تخصص‌گرایی در به‌کارگیری کارکنان، به‌ویژه در حوزه سربازی امری مهم و حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: نقش اساسی آموزش در توانمندسازی و ارتقای توان رزمی کارکنان انکارناپذیر است و همواره پدافند ارتش فرآیند صحیح آموزش را در راستای افزایش اقتدار دفاعی بکار می‌گیرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها و رفع چالش‌های موجود در مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی این نیرو، گفت: برابر تدابیر ۳۶گانه نیرو‌های مسلح و نیز تدابیر ۴۰گانه ارتش، اولویت مورد نظر فرماندهان باید تمرکز بر مسائل آموزشی باشد.

وی بر جذب کمّی و کیفی کارکنان ممتاز در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه علوم فنی و مهندسی تأکید و عنوان کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی پدافند ارتش با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و هم‌افزایی با سایر مراکز علمی، دانش‌بنیان و تحقیقاتی، روند رو به رشد و مطلوبی را طی می‌کند.

امیر صباحی‌فرد کارکنان وظیفه را از منابع انسانی مؤثر در نیرو‌های مسلح دانست و خاطرنشان کرد: تدوین الگویی مناسب برای مدیریت بهینه این منابع انسانی بسیار جای توجه دارد.

فرمانده نپاجا با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای ارتقای کیفی دوره‌های ضمن خدمت کارکنان در راستای توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی، ایجاد قابلیت‌های دانشی، مهارتی و رفتاری در نظر گرفته شود، گفت: توجه به آموزش و پژوهش‌محوری کانون رشد هر مجموعه و سازمان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار